دویست و شصت و چهار

گویا نظر سنجی های اصولگرایان چنان خاتمی را بالاتر از دیگران از جمله ا. ن. نشان داده است که خودشان هم بر پیروزی قطعی او صحه می گذراند و تنها امیدشان انصراف او از کاندیتاتوری به نفع موسوی است. البته من هم قبول دارم که حضور موسوی در حال حاضر مانند ماجرای غضنفر شده است در آن بازی فوتبال اما ... همینکه اصولگرایان فهمیدند که دربرابر خاتمی عددی بیش نیستند برایم کافی بود و ته دلم بدم نمی آید که خاتمی کنار بکشد چرا که آنقدر دوستش دارم که به هیچوجه دوست ندارم وقت و فرصت او درگیر و صرف تمیز کردن گندکاریهای این ا.ن. گردد. بیشتر ترجیح می دهم آدمی مثل موسوی و یا قالیباف بیایند که هم گندکاریهای این بابا را رفع کنند و هم من مجبور نباشم دایم حرص بحرانهایی را بخورم که برای رییس جمهور محبوبم درست می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد