یکصد و نود و دو

صمیمیت و دوستی حس خوبی دارد که آنهایی آن را می چشند که صمیمی هستند و یکدل

post no. 191

This is a post from airport, i want to post it to show the benefits of E90 Nokia mobile.

یکصد و نود

سازندگان سریال ۲۴ همین ۴ روز پیش رسما اعلام کردند که تولید و پخش فصل ۷ این سریال حداقل ۱ سال به تعویق می افتد. ای مرده شور اعتصاب و اعتصاب کردن را ببرم.

یکصد و هشتاد و نه

گاهی حس خوشی از زیر پوستت مثل عرق ناشی از گرما قطره قطره بیرون میاد اون موقع که می بینی انسانی ناهارشو داره با خیال راحت می خوره چون دغدغه ذهنی شاید یک سال گذشتشو حل شده می بینه و تو واسطه ای بودی برای حل این مشکل

 

یکصد و هشتاد و هشت

... و بالاخره سی سومین سال زندگی هم تمام شد، با همه پستی ها و بلندی ها، فرازها و نشیبها ، شادیها و غمها، دوستی ها و کدورت ها و .... باور کنید که زندگی سخت به کامم است. خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا متشکرم.

یکصد و هشتاد و هفت

قسمتی از برنامه دیشب «آپرا» (من خنگ نمی دانم چطور این ادیتور بلاگ اسکای را انگلیسی کنم) در ارتباط با خانمی به نام دبی (با کسره دال) بود که گویا از ده سال پیش تاکنون بیش از ۵۷۰ بچه را از سقط شدن و یا بی خانمانی نجات داده و تحت نظر خانواده هایی قرار داده که داوطلب نگهداری کودکان به علت عدم توانایی در بچه دار شدن هستند.

عده ای از آن خانواده ها به همراه فرزندانشان جمع شده بودند تا از این خانم نیکوکار تشکر کنند و  برنامه های دیگری که همگی به نوعی تجلیل از نیکی و نیکوکاری بود.

بی اختیار اشک در چشمان همه ما جمع شده بود و تاسف برای من که فرسنگها از این مسایل دورم و دوریم.

یکصد و هشتاد و شش

قبل از هر چیز از دو دوست خوب خود، فلچر و هما تشکر می کنم که با نظراتی که در وبلاگ دوستشان گذاشتند هم من را خوشحال کردند و هم به وبلاگم معنا دادند.

همچنین تشکر ویژه ای دارم از فلچر به خاطر معرفی تحلیل به من و پشتیبانی ها و تشویقهایی  که همواره مشوق و محرکم بوده است در مطالعه، تفکر و بررسی بیشتر تحلیل رفتار متقابل. که وجودش و حضورش به حرکت من در جهت رشد و تعالی کمک بسیار نموده است.