دویست و پنجاه و هفت

آدم خیلی وقتها تعریف کسی را می شنود و فکر می کند که طرف چه کاره است خیلی وقتها نوشته های کسی را می خواند باز هم از این فکرها می کند خیی وقتها تا آن که را باید قضاوت کنی نبینی نمی توانی قضاوت درستی از او داشته باشی. عینا قضاوت من تا قبل از آنکه صنم دولتشاهی را در تلویزیون فارسی بی بی سی ببینم!!! فکر می کردم چه مار هفت خطی هست که خدا می داند اما بعد از دیدنش  آه از نهادم در آمد. این همه اعتماد به نفس در وبلاگش، انگار دود شده بود و رفته بود!!!

دویست و پنجاه و شش

خاتمی حضور خود را رسما اعلام کرد. 

دیگر از امروز کار من این شد که خاتمی رییس جمهور بعدی ما بشود. همه با هم پیش به سوی رای دادن و تبلیغ برای خاتمی. 

این روزها احمدی نژاد سخت به دنبال تبلیغ خود و دولتش است آنچه که مهم است این است که ما دروغهای بزرگش را برای دوستانمان روشن کنیم.

دویست و پنجاه و پنج

امروز تولد یکی از دوستان خوبی است که این روزها دیگر کم پیدا که هیچ ناپیدا شده است. اگر فرصت کند و این وبلاگ را بخواند خواهد دید که هنوز که هنوز است به یاد دوستمان هستیم و دلمان بر ای صحبتهایش، نظرهایش و پیشنهادهایش تنگ است.  

 

تولدت مبارک دوست خوبم

دویست و پنجاه و چهار

داستان برنامه نود و سازمان تربیت بدنی دولت اقتدار گرا و تمامیت خواه ما دارد به جاهای باریک می کشد. این مقاله مرجع جالبی است برای کل موضوع و این هفته به گمانم نود جالبی خواهیم داشت.

دویست و پنجاه و سه

... و باراک حسین اوباما رسما ریاست جمهوری خود را آغاز نمود. من مطمئن هستم که دوره شکوفایی بسیار خوبی را جهان در پیش رو خواهد داشت. و بالاخره تکلیف مملکت خودمان هم تا حدودی روشن خواهد شد.  

جالب آتش زدن عکس او توسط عده ای از دانشجویان بسیجی بوده است که نشان دهنده آن است که آقایان زنگ خطر را واقعا شنیده اند. و نکته جالب دیگر هیاهوی بسیارشان است برای پیروزی حماس!! کدام پیروزی؟ دمارشان را در آورده اند و از پیروری حرف می زنند. خودشان هم می دانند که اوضاع حماس آنقدر خراب است که حد ندارد. به قول این مقاله باید حماس اینک توضیحاتی جدی به ساکنین غزه بدهد.