دویست و پنجاه و شش

خاتمی حضور خود را رسما اعلام کرد. 

دیگر از امروز کار من این شد که خاتمی رییس جمهور بعدی ما بشود. همه با هم پیش به سوی رای دادن و تبلیغ برای خاتمی. 

این روزها احمدی نژاد سخت به دنبال تبلیغ خود و دولتش است آنچه که مهم است این است که ما دروغهای بزرگش را برای دوستانمان روشن کنیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
هما سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

موافقم.
من که دستم اینجا از همه چی کوتاهه.
ولی بازم تلاشم رو دارم می کنم...
حتی با اینکه ممکنه رای های ما رو اینجا بریزن دور، بازم می رم و رای می دم.
اما تو رو به خدا ! شما که اونجایین ! به مردم بگین تحریم نکنن :-(
بگین نذارن این احمدی نژاد بیاد.
خواهش می کنم !!!!!!!!!!!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ

جان شیفته !
تولدت مبارک !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد