هجده

دیشب خواب دیدم که در حالی که فردا امتحان احتمالات دارم اما نه تنها به هیچ وجه درس را مطالعه نکرده ام بلکه حتی منبعی هم برای مطالعه آن ندارم.

در تمام طول خواب در پی یافتن جزوه درسی آن بودم که در نهایت با مشقت بسیار آن را پیدا کردم و بعد از آن در تلاش برای پیدا کردن دستگاه فتوکپی برای گرفتن کپی از جزوه درس.

در آخر هم هرچه گشتم نتوانستم شخصی را که از او جزوه را گرفته بودم پیدا کنم تا جزوه را به او پس بدهم.

تنها حسم خستگی زیاد بود اما دایم به خود می گفتم که اگر به خانه برسم تا صبح هم شده بیدار می مانم و درس را مطالعه می کنم.

جالب بود که همه همکلاسی هایم بسیار کم سن و سال بودند. جالب بود که دستگاه کپی را در آخر در مغازه عکاسی پیدا کردم که کارهای مراسم عروسی ام را انجام داده بود.

صبح که برخواستم خستگی در تمام وجودم بود و قادر نبودم مانند هر روز از خواب برخیزم.

البته این خوابی است که هر چند یک بار به اقسام مختلف آن را می بینم و پس از جستجو در میان آشنایان فهمیده ام که این خوابی است که همه کسانی که مدتی از تحصیلشان گذشته است با آن روبرو هستند.

اما در کل باید اعتراف کنم که خواب مزخرفی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
هما سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام.
خواب هات جالب هستن.
معنی های جالبی می تونن داشته باشن.
خواب پمپ بنزین و خوب امتحان و...
روانشناس ها می گویند خواب به نوعی زبان ضمیر ناخودآگاه آدم است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد