بیست

جام جهانی خواب و آسایش را از من یکی که گرفته است.

نه می توانم از دیدن بازیها دل بکنم و نه می توانم دیدن بازیها را به درستی هضم کنم.

امروز بازی دوم ایران است. دیشب دوباره برانکو همان حرفهایی را زد که در این چهار سال اخیر از او شنیده بودم. تمامی بازیکنان در رقابت با هم به سر می برند، فهرست ذخیره خود را باید به تیم تحمیل کنند، و ....

خیلی دوست دارم که ایران پیروز از میدان خارج شود اما با این رهبری محافظه کار که بالای سر تیم است که می دانم و اطمینان دارم که تیم را برای گرفتن مساوی به زمین می فرستد بعید می دانم که حتی یک امتیاز هم از این بازی نصیب ما شود.

شاید پس از حذف ایران بازیها را با آرامش بیشتری به توان دنبال نمود. به هر حال امیدوارم که امروز پیروز شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد