هشتاد و هفت

چهل و هشت ساعت از انتخابات می گذرد و هنوز خبری از نتایج انتخابات شوراهای تهران در دسترس نیست.

در انتخابات خبرگان تهران از ۱۶ نفر صدر جدول ۷ نفر به طور قطع در لیست اصلاح طلبان بوده اند که این خود یک موفقیت بزرگ محسوب می گردد. قرار گرفتن مصباح یزدی در رتبه هفتم هم خنده را بر گوشه لبان انسان می نشاند. نفر هفتم با سودای رهبری نظام در سر!!!

در انتخابات مجلس متاسفانه سهیلا جلودارزاده تنها کاندیدای اصلاح طلبان تنها با اختلاف ۱۰۰۰۰ رای آری تنها ده هزار رای در رتبه سوم قرار دارد، ۰۰۰/۱۰  رای در ۰۰۰/۵۰۰/۱ رای. اگر دوستان بی خیال ما کمی همت به خرج می دادند شاید اکنون یک نماینده اصلاح طلب جایگزین آقای بادامچیان از حزب موتلفه اسلامی بود.

و اما در انتخابان شوراها، آنچه که آمار نشان می دهد در ۱۰ استان برتری مطلق با اصلاح طلبان بوده است و شکست مطلق با لیست رایحه خوش خدمت از دوستان و نزدیکان آقای احمدی نژاد، رییس جمهور سابقا محبوب شورای نگهبان.

ولی شورای تهران دیگر از جنس دیگری است. ظاهرا دولت فخیمه به هیچ وجه حاضر نیست آبروی خود را در این خاکریز از دست بدهد که از کف رفتن آبرو در این سنگر همان و خداحافظی با قدرت و ریاست همان. از قالیباف انتظار بیشتر از این بود، حال باید دید چانه زنی سران اصلاح طلب به کجا می انجامد.

به گمانم اصلاح طلبان باید تا جاییکه ممکن است از حق خود نگذرند. چانه زنی خود را بالا ببرند تا در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده بتوانند نامزد خود را وارد رقابت نمایند. از الان هم بهتر است به دنبال یک کاندید ریاست جمهوری درست و حسابی و نه مانند دکتر معین که حرف زدن هم بلد نبود باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد