نود و یک

یادداشت اول

دوستی نظر گذاشته است که آقای غفوری فرد مگر جزء اصلاح طلبان است که دم از پیروزی آنها می زنی. حرفش متین است با یک اگر. باید برای او یادآوری کنم که جز خانم سهیلا جلودارزاده اصلاح طلبان کاندید دیگری در بین خیل نامزدهای مجلس نداشته اند. من خود به شخصه همواره دوست دارم از تمامی حق خود در همه موقعیتها استفاده نمایم اما با کمال تاسف در انتخابات مجلس روز جمعه مجبور شدم به جای اسم نفر دوم خط بکشم.

آری دوست عزیز اگر شورای نگهبان مجالی می داد تا اصلاح طلبان بیش از یک نامزد در خیل عظیم نامزدهای مجلس می داشتند حق با شما بود اما در موقعیتی که تنها یک نامزد وجود داشته است و همین یک نامزد وارد مجلس می شود جز پیروزی من لغت دیگری را نمی توانم برایش پیدا نمایم.

یادداشت دوم

نمی دانم دولتیان بر سر نتایج شوراها چه آورده اند و چه خواهند آورد. اما همواره فرض من بر درستی کار مجریان است و استدلالم هم همواره این است که اگر نخواهیم گرفتار ناداوری شویم همواره می باید آنقدر قدرتمند ظاهر شویم که ناداوری ها اثری نداشته باشند.

ظاهرا می باید به حضور ۴ نفر اصلاح طلب در ۱۵ منتخب مردم قناعت کنیم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد. حضور این ۴ نفر را باید مغتنم شمارد. چیزی حدود ۲۸٪ شورا می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.

یادداشت سوم

اگر محافظه کاران سابق (اصولگرایان فعلی)  را عقلی بود این انتخابات می تواند برایشان چراغ راهنمایی باشد. اگر من به جای آنها بودم راه خودم را از دار و دسته احمدی نژاد که کاری جز خراب کاری و بار آوردن افتضاح بلد نیستند جدا می کردم.

یادداشت چهارم

روزی ۲۰ دقیقه (نه یک دقیقه کم و نه یک دقیقه زیاد) کتاب خوانی را به همه دوستانم توصیه می کنم به خصوص آنهایی که می دانم در تنگنای شدید زمانی عادت کتاب خوانی را از دست داده اند و یا مطالعه وبلاگ و روزنامه و .... جای مطالعه کتاب را گرفته است.

گنجاندن ۲۰ دقیقه کار آسانی است وشدنی.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
range birangi چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:27 ق.ظ

salam . shoma ke ahle motalee va doost dare ketabi lotfan age az tooye ketabi chize jalebi peida kardi baraye maa ham benevis.
ye pishnahad bood . mamnoon va khaste nabashi

عطر خاکستری هوا چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:26 ب.ظ

منم با کامنت بالا موافقم.
چون من یکی که حتی وقت خوندن روزنامه و اینترنت رو هم ندارم.
اگه برامون گزیده ای از ۲۰ دقیقه هاتو بنویسی خیلی خوب می شه.

مو قرمزی چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ

خوشحالم که عادت کتابخوانی رو از سر گرفته ای :)

علی هنری پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://sarsar.blogsky.com

یک پرسش: چرا هنگامیکه اصلاحطلبان (حکومتی) در انتخابات قصد شرکت دارند به شدت هدف خود را تاثیرگذاری بر ساختار قدرت اعلام می کنند ولی وقتی (البته گاهی اوقات که ) قدرت را بدست می آورند بیشتر تاثیر پذیر می شوند. نمونه اش را هم که برایتان ذکر کرده بودم. اقلیت اصلاح طلب مجلس.
مصاحبه بعد از انتخاب شدن آقای هادی ساعی را خوانده اید؟
http://mizannews.net/default.asp?nid=663
آیا هادی ساعی را هم در بین آن ۴ نفر پیروز لیست انتخابات دانسته اید؟
به نظر می رسد، آن اندیشه که بر این باور است خاصیت بوروکراتیک از تغییرات بیزار است و بیش از هر چیز مجذوب قدرت اینجا براستی حقانیت خود را رخ می نمایاند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد