نود وشش

یادداشت اول --

اگر سرشار از انرژی باشی و از لحاظ بدنی آماده برای یک ساعت ورزش شادی بخش، دویدن بر روی تردمیل می تواند گزینه خوبی باشد. چرا که هم از باد و باران در امانی و هم در یک هوای معتدل می توانی با هر شیب که دوست داری و هر سرعت که می خواهی به صدای موسیقی گوش دهی و گامهایت را با ضربهای موسیقی هماهنگ نمایی و بدوی.

اما اگر هنگامی که می خواهی بدوی در کنارت کریم باقری را ببینی که او نیز در حال دویدن است حس عجیبی در تو بوجود می آید. انرژی در درون تو ده برابر می شود و به جای یک ساعت دویدن دوست داری تا ده ساعت کنار او بدوی.

قبل از این شرایطی پیش آمده بود که در کنار ورزشکاران دیگری هم بدوم اما کریم باقری چیز دیگری بود. نه که از لحاظ اسم بزرگتر از آنهای دیگر باشد که در مجموع چیز دیگری بود.

یادداشت دوم--

از هنگامی که از ابتدای سال به صورت جدی و مداوم و تحت نظر مربی ام ورزش می کنم، در رژیم غذایی ام تغییراتی ایجاد شده است که هر روز که می گذرد اثر مثبت آن بر بدنم نمایان می شود.

اجباری شدن وعده صبحانه، قانونمند شدن وعده ناهار و منطقی شدن وعده شام، اصافه شدن میان وعده های مختلف همه و همه در جهت بهبود وضعیت تغذیه ام موثر بوده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد