یکصد و بیست و دو

کلاسهای تحلیل رفتار متقابل را از دوشنبه شروع کردم.

در کل می توان گفت که موضوع بسیار جالبی است. اینکه بیاموزی که پیشاپیش رفتار فرد مقابلت را به حوادث، وقایع و حتی سخنانی که برایش اتفاق می افتد و یا می شنود را پیش بینی کنی و بالطبع تحلیل نمایی می تواند پدیده جالبی باشد.

هدف دیگر این کلاس ایجاد توانایی برای عدم انجام عکس العملهای مطابق با آنچه که در پیش نویسمان نوشته شده است هم هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
helia چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:38 ب.ظ

in dige chiye ? man ke bare avale mishnavam.
lotfan bishtar tozih bebid maa ham feiz bebarim

عطر خاکستری هوا پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ

من یک سال این کلاس ها رو رفتم. اما اولین قولی که دادیم این بود که از Skill هایی که یاد می گیریم فقط برای تحلیل رفتار خودمون استفاده کنیم و برای شناخت بیشتر خودمون و بس.
تحلیل کردن دیگران راه به هیچ جایی نمی بره. از من به تو نصیحت !
هرچند فکر کنم تو اصلاً فقط به همین دلیل بوده که به سراغ این کلاسها رفتی. چون اصولاً از پیش بینی کردن آدمها لذت می بری.‌(بعدش هم برو تا خودشیفتگی و این برنامه ها !‌ ؛-) )
اون قسمت تغییر دادن پیش نویس ها خیلی جالبه.
راستی !‌ کدوم کلاس می ری‌ ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد