یکصد و شصت و دو

تقریبا تمام ماه گذشته را درگیر فراهم کردن پول خرید ساختمانی بودم که برای شرکت خریده ایم. این بیماری کامل باش که من و حامد داریم و منجر شد به آنکه خرید یک واحد ۱۰۰ متری تبدیل به یک ساختمان ۵ طبقه ۵۵۰ متری شود تا در آنجا مستقل باشیم و نیازی به گوش دادن به نظر دیگری نباشد.

****

دیروز دوره سه روزه کلاسهای تحلیل رفتار تمام شد. در مورد این دوره نمی توانم زیاد وارد جزئیات شوم که جزء تعهداتمان است اما در کل یکی از عجیب ترین اتفاقات زندگی ام بود. دوره ای که در آن با ۳۶ نفر دیگر خندیدیم، گریه کردیم، زندگی کردیم و .... دوباره متولد شدیم.

 

باید از دوست خوب و نازنینی که دوستی اش برایم مایه افتخار است و وجودش در همه حال امید بخش. دوستی که جزء اندک کسانی است که به او اعتماد دارم و به واقع و از ته دل او را قبول دارم از این بابت ممنون باشم. نه تنها از این بابت که به هزار و یک علت.

(دوستان دیگر خواهشمند است حسودی نکنید)

نظرات 3 + ارسال نظر
غریب آشنا شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:36 ب.ظ http://netlady.persianblog.ir

سلام
مبارکه ه ه ه ه ه ه ه ه ه.به سلامتی، خوشی و با آرزوی بهترین ها.
*
خوب حالا از این تعارف ها بگذریم.من شیرینی ی ی ی ی ی ی ی ی ی.لطف با دست پخت خانم باشه :دی
-تا حالا آدم به روداری من دیده بودی؟-
شاد زی

سایه چهارشنبه 14 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://hoorno.blogsky.com/

اتفاقی اینجارو پیدا کردم.
صادق هستید و این خوبه. هرچی دوست دارید مینویسید و این عالیه. بقیه دائم در حال فیلم بازی کردن هستند.
موفق باشید.

سعید شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:28 ب.ظ http://360.yahoo.com/s_ch81

سلام عزیزم
خوبی ؟
امیدوارم هنوز بچه های آذر ۸۶ رو از یاد نبرده باشی .
دوره جالبی بود .
از بودن با شما و دوستان دیگه لذت بردم .
تولدت مبارک
زندگی جدیدت مبارک
دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد