یکصد و شصت و سه

این روزها مشغول دیدن سریال ۲۴ هستم.

یک سریال هیجان انگیز و باور نکردنی که آنچنان هیجان را در خون آدم پمپ می کند که باور کردنی نیست.

سریال در ارتباط با گروهی به نام CTU است که شاخه ای از CIA هستند و تمرکز کاری آنها مسایل تروریستی است. هر فصل سریال در ۲۴ ساعت می گذرد و گذشت زمان واقعی است.

تا به حال ۶ فصل از این سریال پخش شده است که من در حال دیدن فصل ۴ هستم. تا به حال فصل ۳ از همه هیجان انگیز تر بوده اما کسانی که کل ۶ فصل را دیده اند نظرشان بر روی فصل ۵ است.

دیدن این سریال را به تمام آدمهای روی زمین توصیه می کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
بوسه جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

واقعا با این تعریفات دلم و آب انداختی
اما حیف که نه وقتش هست نه فیلمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد