دویست

وقتی توی بارون پشت چراغ قرمز یک چهار راهی منتظر سبز شدن چراغ هستی و می بینی که پسر بچه به زحمت ۶ ساله ای برای گرم کردن دست کوچولوش از گرمای خروجی اگزوز ماشین جلوییت استفاده می کنه و دست دوده گرفتشو با شلوار جین خدا می دونه چه کیفیتیش پاک می کنه و برای گدایی راه خودشو ادامه می ده آه از نهادت در می آید و می گویی چه کار می توان برای این بسیار کودکان مظلوم کرد.

******

شماره دویست، صد پست دوم جان شیفته هم تمام شد!!! فیلم خوانها ارزش ۱۰۰ و ۲۰۰ و ...

نظرات 3 + ارسال نظر
هما چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

:)
یعنی منظورت اینه که ما هم باید جان شیفته رو مثه مجله فیلم جمع کنیم و به شماره هاش ببالیم ؟‌
ای بابا !‌
جای غریب آشنا خالی ! :))

دختری از ایران پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:47 ب.ظ

آی خوشم میاد از این حاضر جوابی ها، ای ول بالاخره هستند کسانی که از پس این جناب خود شی... اِ ببخشید منظورم جان شیفته بود ، بر بیایند.

هما شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:24 ب.ظ

ای ول !‌
مرسی !!!‌
راستش هی خواستم بگم خودشیفته اما دلم نیومد.
هی نوشتم هی پاک کردم !!
بعدشم ترسیدم که باز شاکی شه و بیاد منو متهم کنه به چی چی باش و چی چی نباش !!‌
آخرشم تحویلش دادن به غریب آشنای بیچاره !!‌‌

من یه پیشنهاد خوب دارم. آدرس و اسم وبلاگت رو با کمی تغییر به اینها تغییر بده تا بیشتر گواه مطلب باشه :
http://khod-shifte.blogsky.com
خود شیفته !

من یکی که در رفتم !!
دختری از ایران پارتیش کلفته اما من حتما به خاطر این حرفها با خاک یکسان می شم !
پس الــــــفـــــــــــــــــرااااااار !!!!‌
P:P:P:P:P:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد