دویست و دو

جلسه آخر کلاس احیا هم تمام شد.

دوره ای که قریب به یک سال طول کشید و آموخته های بسیار داشت در کنار همه حرص خوردنها و اعصاب خوردیها و انتقادها و ....

دوره خوبی بود (در کنار تمامی انتقادهایی که به آن و استاد درس دارم) و شرکت در این دوره کلاسها را نیز همانند رای دادن در انتخابات به تمامی دوستانم پیشنهاد می کنم. (حالا هی لج کنید و ....)

نظرات 4 + ارسال نظر
مهر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام!

پس چون فراغت یافتى‏، به دعا بکوش‏؛

و با اشتیاق‏، به سوى پروردگارت روى آور.

مهر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://Doayam.blogsky.com

در پناه خدای مهربان دلتان شاد!

غریب آشنا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

خوب شما دوست عزیز که این قدر پیشنهاد می دهید می شود لطف کنید و آدرس کلاس هایش در اصفهان را هم نشان دهید یا حداقل آدرس سایت این سازمان مربوطه را.
البته نه به خاطر اصرار شما ولی در طالع سال ۸۷ مرداد ماهی ها هم چنین پیشنهادی شده است. :دی
اما کلا فکر می کنی این کلاس ها روی من اثر داشته باشد.چشم خودم که آب نمی خورد !!!
( بیا این هم یک شوخی با خودم که بعدا نگویی همه اش با تو شوخی می کنم. :دی ;) )
شاد باشی

غریب آشنا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:15 ق.ظ

چه با نمک. من و شخصی دیگر همزمان برایت کامنت گذاشتیم.حالا فردا صبح چقدر ذوق خواهی کرد. :)) :پی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد